Vivim en una societat que està en canvi constant. Materials, objectes tècnics, comunicacions, alimentació… són un exemple d’aquests canvis. Per aquest motiu és necessari potenciar el coneixement científic des de l’àrea de tecnologia per entendre aquesta realitat. L’assignatura de tecnologia al llarg de l’ESO va lligada al procés tecnològic, aquest és un mètode de treball sistemàtic que facilita la realització de projectes. Es parteix d’un problema o requeriment inicial, després es fa una cerca d'informació per tal de poder fer una pluja d’idees i poder triar la millor. Tot seguit es planifica el projecte, es porta a terme i s’avalua buscant els punts dèbils per realitzar les propostes de millora. Tecnologia és una matèria obligatòria de 1r a 3r de la ESO. A 1r d’ESO, trobem la tecnologia integrada amb STEAM, creant un vincle més fort entre les ciències i la tècnica. A 2n d’ESO la trobem sola. A 4rt d’ESO tenim l’opció d’escollir la matèria de Tecnologia i la matèria de Digitalització de forma separada.
L’assignatura de tecnologia al llarg de l’ESO va lligada al procés tecnològic, aquest és un mètode de treball sistemàtic que facilita la realització de projectes. Es parteix d’un problema o requeriment inicial, després es fa una cerca d'informació per tal de poder fer una pluja d’idees i poder triar la millor. Tot seguit es planifica el projecte, es porta a terme i s’avalua buscant els punts dèbils per realitzar les propostes de millora.
La robòtica es treballa en tots els cursos en la matèria de tecnologia, i oferim optatives anuals a cada curs aprofundir-hi i participar a diferents concursos.